2013. február 9., szombat

I believe..

Mondhatnám, hiszen horoszkópom szerint halak vagyok. És bármennyire higyjek, vagy ne higyjek a horoszkópoknak. Ez lenne az én jelszavam. "Hiszek". És valóban hiszek. Hiszem, hogy lehetnek álmaim és azokat elérhetem, ha valóban küzdök érte. Hiszem, hogy megéri küzdeni. Hiszek magamban, hiszek a családomban. Hiszek abban, hogy a jó és rossz dolgok egyaránt okkal történnek. Hiszek a barátaimban, hiszek abban, hogy bármi is legyen, van valami felettünk álló. Azonban hiszem azt is, hogy elég, ha van hitem. Legyen az bármiben is. Lássam, vagy ne lássam. Nem kell hozzá feltétlen se templom se imaház. Szent hely lehet bármi, ahol szent dolgok történnek. És hinnem kell abban, hogy elérem amit szeretnék, még ha sok áldozatot és munkát is kell belefektetnem. De egy valamit ezalatt a kevés földön töltött idő alatt is megtanultam. Ahhoz hogy egy hegyet megmászhass, és megérdemeld hogy megmászod, ismerned kell minden apró ösvényét, köveit és repedéseit. És merj elindulni a járatlan úton.

Hiszek a hitemben, az erőmben. A mosoly erejében. A tudásban, amit senki nem vehet már el tőlem hiszen senki nem lehet túlöltözött, vagy túlképzett. És hiszek abban, hogy amit igazán jól akarsz csinálni szenvedéllyel kell tenned. Hiszek a szenvedély erejében. És gyermeki énem hisz még a tündérmesékben :)

És amiért ezt a blogot is vezetem! - Hiszek a kifejezés erejében. Az önmegvalósítás erejében!

HIT, TUDÁS, SZENVEDÉLY, MOSOLY, ERŐ












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése